Vorige keer hebben we u bericht over het belang van het maken van een landing page.
Deze webpagina vormt de eerste schakel in de opzet van uw succes verhaal.
Met als basisidee het gericht aanspreken van het publiek en van hieruit een lijst te bouwen van geïnteresseerden.
De logische volgende stap is deze mensen vertrouwd te maken met u en uw manier van werken.
Het doel is een langdurende relatie op te bouwen met uw klanten.
In principe is dit niets nieuw, maar wat als u een bestand opbouwt van 1000 en meer geïnteresseerde mensen. Hoe zou u dat handmatig moeten beheren?
Hoeveel werk zou dat meebrengen om dat op klassieke manier handmatig verwerkt te krijgen? Trouwens iedereen schrijft niet op de zelfde dag in.
Gaat u elke dag aan de pc zitten om weer een aantal mails de deur uit te krijgen?
Uw tijd is veel te kostbaar om het werk van een machine over te nemen.
Gelukkig is dit alles eenvoudig te automatiseren.
Hoe u dit oplost! klik op onderstaande link:
Hoe U met de regelmaat van een klok uw contacten kunt onderhouden
ANDERS UITGEVEN stopt ermee en gaat door op DirectBoek
14 jaar geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten